CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Sunday, May 17, 2009

nO kOMeN...


KUALA LUMPUR, 17 MEI 2009: Dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan Aril anak emas Astro dan pastinya menjuarai pertandingan realiti TV, Akademi Fantasia Musim Ke-7 (AF7) ternyata sesuatu yang tidak benar.

Hakikat ini kerana Mohd Hafiz Mohd Suip atau Hafiz, 19, yang berasal dari Kuching, Sarawak telah dipilih sebagai juara AF7 yang telah berlangsung dengan meriah di Stadium Putra, Bukit Jalil, malam tadi.
Dengan memperolehi undian SMS terbanyak iaitu 46 peratus daripada penonton, Hafiz telah menjadi pilihan majoriti peminat AF7 untuk menjuarai pertandingan itu.

Hafiz menewaskan 4 finalis lain iaitu Aril yang mendapat 22 peratus di tempat kedua,(ingat awokk menang =( frust menonggeng..)tpkan,korg xperasan ke??sume AF masok mesti dapat no 2... Akim -18 peratus(ok la 2 da dapat motor ari 2), Yazid -9 peratus (janji masok final..kau masok??xkan..??ahakz..) dan Isma -5 peratus(kasian deehhh..lalalalala=p tomok da menang kan..hehehehe) .

1 pengkritik tetap:

Sheherazade said...

kasean deh huhuu

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com