CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Tuesday, May 25, 2010

exclusive- my BF !!!!

hari ini esok dan selamanya2,aku ingin memberitahu secara umum yang aku sudah berpunya.ulang sekali lagi,ekyn a.k.a pari2 pagi sudah berpunya...kepunyaan sape,lihat lah dibawah..anda semua mesti kenalvideo clip di bawah juga dibuat khas untuk saya,,,ahahahha

hehehehe ...acah mak enun..ko giler nak ngaku artis jadi BF aku,kang xpasal2 aku fames..aku xsuka fames2 ni,biarlah low profile jer..janji bahagia..:)



sory lah aku ni agak tertinggal bab2 nak mengupdate,sebab hujung minggu lepas agak busy dengan kerja rumah yang perlu dibuat.. AF8 dah habis,fuhhh lega takda la aku berbulu mata nak tgk AF8 ni lagi. so Rezeki memihak Ahmad Shahir Zawawi atau Shahir, 22, (my BF) apabila dinobatkan sebagai juara AF8 pada konsert akhir yang berlangsung di Stadium Putra, Bukit Jalil, di sini, malam tadi.

Anak kelahiran Ipoh, Perak itu tidak dapat menahan sebak(sebab i x datang konsert sebenarnya) sebaik diumumkan juara oleh pengacara AF8. my BF yang menyampaikan lagu Biru Mata Hitamku (khas untuk mata) saya nyanyian asal kumpulan Wings dan lagu baru, Kebahagiaan Dalam Perpisahan juga memang direka ikhlas untuk dinyanyikan unutk saya..(aauuuwww)


Graduan Diploma Kejuruteraan, Universiti Islam Antarabangsa itu menerima hadiah kereta Peugeot 207 tajaan Nasim Sdn Bhd, (dia dah call ajak jalan2) percutian ke Hong Kong Disneyland (dengan saya,opppssss), bekalan Brand’s Innershine selama setahun tajaan Cerebos, dua tiket ke New York tajaan Maybelline New York dan beberapa hadiah menarik lain termasuk telefon bimbit LG Prada tajaan LG Electronics berserta trofi. (alaaa,malas nak sorok2 lagi semua tu untuk saya *blushing*)


kala malam bulan mengambang,aku tidur dengan penuh senyuman di bibir...lantak p la nak cakap aku giler,i xkesah u!!!!ahahahahah


p/s-aku menulis hanya untuk suka2,nak caya xda hal...lagi 1,rahsia nak gtau..saya xdalah minat kt dia ni,tapi dia yang beriya2 suh i minat diaa..nak buat cmner kan...hik (",)

6 pengkritik tetap:

Sheherazade said...

uwekkks,nak muntah :P

caer sasuke said...

wargh line tenet slow...pe2 pon name kitorang same..kih3...shahir

~LoVE PiNk~ said...

peri-eleh,jeles la tu..:p

shahir-wahhh,ykee...hehehe leh la ngorat kan..ahaha

~LoVE PiNk~ said...

peri-eleh,jeles la tu..:p

shahir-wahhh,ykee...hehehe leh la ngorat kan..ahaha

fndrocka said...

acah mak enun..<<---tak sangka masih digunapakai ayat ni

Latest Entri : Mendekatkan diri

~LoVE PiNk~ said...

fndrocka-ehehehe mesti laa.saya membesar dengan ayat2 begini..

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com