CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Sunday, June 13, 2010

ohh haty..

wahhhh..seribu kali lega sebab semua assignment dah submit!!!walaupon ada sedikit kedukaan aku tetap legaa setelah semua ny berakhir jumaat lalu..

terima kasih semua yang terlibat...juga aku ingin menyusun seploh jari tanda maaf jika ada yang terlebih dan terkurang....sesungguhnya aku bukan manusia yang sempurna...

final exam pula akan menyusul,aku harus focus pada exam pulaa..sesiapa yang sudi,doakan kejayaan aku ea...mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar...ammiinnn

perasaan kini bercampur baur,adakala epy adakal sedey dan adakala gementar..nape ek??ahli nujum,sila la jawap ea..plzz

ehh,jam sudah menunjukkan 5.00pm..aku dah janji dengan kawan baik aku untuk melawat ayah dia kt hospital...errmmm tabahkan hatimu wahai kawan,aku paham perasaan mu ketika ini..

sampai ketemu lagi...wassalam

2 pengkritik tetap:

Afeeqa said...

alhamdulillah. selesai sudah semua assignment kita. tinggal 1 paper je lg. dan lepas tu berdebar tggu result pulak. good luck for your babe! :)

~LoVE PiNk~ said...

thnx ea babeh!!eheheh ayat wie ni pinjam jap ea..
u too...all da best k...
dag dig dug

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com