CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Saturday, July 3, 2010

huu bila belanda singkirkan brazil disuku akhir

uwaaaaa,setelah berhempas pulas bermain dengan penuh semangat yang jitu akhirnya impian Brazil untuk merangkul Piala Dunia kali ini nampaknya tidak kesampaian...ooohhhhhh apabila disingkirkan oleh Belanda dengan jaringan 2-1.

Pada Separuh masa pertama Brazil mendahului dengan jaringan Robinho pada minit ke-10. cewahh dalam hati sudah berbunga yang brazil leh menang..go brazil go!!!!
manakala Belanda pula memperoleh gol penyamaan pada separuh masa kedua menerusi jaringan sendiri Felipe Melo, minit ke-53, tetapi lubang hidung mu tetap menjadi pujaan hatiku apabila tandukan maut dari Wesley Sneijder pada minit ke-68 telah mengecewakan Brazil.....huuuuuuu ;( balik kampung la brazil....




Aksi Wesley Sneijder ketika mejaringkam gol kedua Belanda

Wesley Sneijder memegang kepalanya setelah berjaya menanduk masuk gol kedua Belanda


oleh yang demikina, Belanda akan bertemu Uruguay pada peringkat separuh akhir nanti.Uruguay layak ke separuh setelah berjaya menewaskan Ghana dengan jaringan 4-2 menerusi penentuan sepakan penalti,setelah terikat 1-1 selepas masa tambahan. ermmm kita tengok sapa yang kenaaaaaaa.....=)

2 pengkritik tetap:

Sheherazade said...

pergh,x mcm terrel lak u n3 fasal bola.ngeh3 :P..babai kakak,eh KAKA

~LoVE PiNk~ said...

hehehehhe bese laaa...
malas je nk cite..muahahaa

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com