CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Wednesday, April 4, 2012

Demam 3 janji la pulak..^^

Alalalala demam Vanilla Coklat sudah hilang ni demam 3 janji pulak..sob :'( episod semalam gila kentang punya sedih..nasib aku jiwa kental xsempat pon nak nangis2..hahahah Memang dasyat la drama tu sehingga membuat ramai ‘khusyuk’ menontonnya sehinggakan penuh dengan emosi...silap2 harimau dok depan mata pon xperasan..teettttttt

Drama 3 Janji, lakonan Liyana Jasmay, Shahrizal Jaszle dan Shah Iskandar. Antara pelakon lain yang turut sama menjayakan drama 3 Janji ni ialah Ana Dahlia, Idzham Ismail, Hanez Suraya, Ungku Ismail, Roy Azman, Rosnah Johari, Zara Zya.

Ada la sikit Sinopsis drama 3 Janji ni haaa untuk dikongsi tapi untuk yang lain tengok sendiri ok..Drama ni mengisahkan Dalia dan Khursyi yang berkawan sejak kecil, mereka rapat dan saling menyayangi antara satu sama lain serta saling memahami. Malangnya Khursyi telah pergi dahulu semasa mereka ditimpa kemalangan semasa dalam perjalanan hendak mengambil keputusan SPM. Dalia redha dengan pemergian kawan rapatnya Khursyi dan dia selalu ingat akan 3 Janji yang dilafazkan oleh Khursyi kepadanya, iaitu mencari teman hidup yang boleh menjadi teman terbaik, mencari kekasih terbaik buatnya, dan terakhir mencari suami terbaik. Kini muncul dalam hidup Dalia, Kamil dan Yassin, apakah kemunculan Kamil dan Yassin dapat menggantikan tempat Khursyi dalam hati Dalia serta menepati 3 JANJI yang pernah diungkapkan oleh Khursyi? Jeng jeng jeng..kena la tengok kalau nak tahu..

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com