CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Wednesday, April 11, 2012

Hari Pertabalan Agong - 14 yey!! CUTI..

 

Selamat bercuti semua..tapi pada yang xcuti rajin2 la bekerja ea..saya kat uma nak tido makan tido makan...hahahah xdela teruk sampai macam tu,baik xpayah jadi manusia kalau hidup macam tu je kan...

Sempena hari Pertabalan Agong ke - 14, Istiadat pertabalan penuh tradisi akan berlangsung di Balairong Seri istana itu. Rakyat dan kita boleh menyaksikan upacara bersejarah itu melalui siaran langsung Radio Televisyen Malaysia (RTM).

Semoga dengan pertabalan Yang Dipertuan Agong Sultan Abdul Halim Muadzam Shah dan Permaisuri Agong akan dapat memartabatkan lagi Agama Islam di bumi mata dunia dan Malaysia akan kekal sejahtera.

DAULAT TUANKU

Nota Kaki : Syok giler dapat cuti hari,rase nikmat xterperi..*ayat xboleh blah kan..huhh masa untuk smbung tido..zzzZZZZzzzZZZ

0 pengkritik tetap:

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com