CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Monday, April 2, 2012

Super Spontan, best ker der?



Satu lagi program terbaru terbitan Astro yang mengambil format daripada rancangan Spontan bakal menemui penonton setiap Jumaat jam 10 Malam. Super Spontan membawa kelainan apabila melibatkan 2 kumpulan berbeza yang akan bertarung sesama sendiri dalam permainan-permainan yang menguji kemahiran melakukan improvisasi melalui tugasan-tugasan yang diberi.

Setiap kumpulan diberi seorang "Pengurus" untuk memberi panduan, tunjuk ajar serta strategi kepada ahli pasukan masing-masing untuk berjaya. Kumpulan Beruang Comel diketuai oleh pengurus mereka iaitu Reza Zainal dianggotai oleh Johan, Yasmin Hani, Sathiya, Bell Ngasri, Cat Farish, Ropi Cecupak dan Shahrul (Shiro). Manakala kumpulan Angsa Ganas pula diketuai oleh Rashid Salleh dianggotai oleh Zizan, Nana, Suhaimi Yusuf, Riezman, Zahid, Tauke dan Rahim (R2).

Kumpulan manakah yang bakal membuatkan penonton ketawa sehingga lebam dan tercabut gg palsu? Kumpulan mana pula yang bakal ditewaskan sehingga lebam? Jangan lupa saksikan Super Spontan secara di Astro Kaler (132) hehehe.
Taraaaaaaaa...!!!!Antara 2 kumpulan ni kumpulan Beruang Comel yang aku minat,sebab ada si 'Awan Nano' tu...walaupon untuk minggu ni kumpulan ni tewas aku tetap vote dorang..go go power rangers...

Nota Kaki : Sayang seribu kali sayang si Zizan ada di kumpulan lain..kalau x confirm2 kot dorang terus menang..oppssssss

0 pengkritik tetap:

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com