CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Sunday, August 19, 2012

salam aidilfitri :)


Tatkala jari chubby sedang menulis, ini adalah entry pertama pada bulan Syawal,bulan Ramadhan telah pergi meninggalkan kita.. Alhamdulilah kita dapat menyambut Aidilfitri yang ke 1433H..

Mungkin lepas ni susah sikit nak updated blog comot ku ini. Tapi jika berkesempatan saya akan update,nantikan ea entry terbaru dari PPP.. Pesanan untuk semua yang pulang berhari raya di kampung halaman tu, semoga selamatpergi dan pulang ke destinasi masing2..insyAllah 

 

Hari raya tahun ni, em nak kata xcited sangat xjugak,x xcited pon xjugak..tapi akan ku menghargai Syawal dengan penuh rase syukur..

Jadi saya sudahi entry kali ini dengan ucapan untuk semua blogger :-

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, 
MAAF ZAHIR DAN BATIN...

setulus haty dari Pari - Pari Pagi a.k.a ekyn

Nota Kaki : kadang sikap,perkataan,hati dan perasaan membuat kesilapan,baik disedari mahupon tidak.. Minal Aidil Wal Faid Izin..^^ Salam Syawal dari saya buat semua..

p/s : TQ so much ea MD untuk kad raya di atas..wee~ cantik sangat..;)


2 pengkritik tetap:

Dkna Abza said...

selamat hari raya.

Anonymous said...

salam,

selamat hari raya

KLIK isu pendidikan menutut keadilan

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com