CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Monday, April 6, 2009

HaRuSkAH aKu mEnGALaH..???

ermm aku rase diri ni cam kecik je..(mod sedey) aku rase baik aku undur diri dan mengalah..biarlah mereka...
aku da cube jdi kawan yg baik,amik aty,timbang rase n sume laa..tp kadang2 biase la manusia xlari dari kesilapan n aku mybe xsedar ape aku buat tu leh wt org lain terase ke ape..(i'm sory)
aku da perasan lame bnda ni,tp aku sabar je..aku pujuk aty ni supaya jgn pk bukan2..tp aku ni bukan pokok sena kt tepi jalan 2 xde perasaan..aty aku mule terase sikit demi sedikit..
n ari ni aku wt keputusan baik aku berdiam diri n tidak lgi seperti hari2 biase..
bukan sengaja nk wt camni..tp keadaan da memakse aku wt cmni..selalu sgt da sabar..
aku ni bagaikan tembok cina yg org lain nmpak tok dijadikan perhiasan..(yekee??? ntah xtau..) aku selalu terase bile ngan aku die buat muke masam,ngan org lain die leh lak sengeh2,gelak2,ape2 laa..aty aku rase,aku ade wt salah ke??ape die??setahu aku ok je..ntah laa mybe xde mod..so diam jelaa,sabar..then lame2 asik ulang bnde same je..mau xterase aty ni...hhhmmm..
xpelaaa,aku rase baik aku mengalah je..biar la die ngan org lain yg lebih baik..
aku bahagia kot bile tgk die hepy...
aty aku ni biarlah mase yg merawat...(nk g jumpe doc laa)
kesimpulannya,betol pikiran aku,susah kawan ber3 ni kan..so yg terbaikk wokk..aku rela beralah demi kebahagiaan org lain...

2 pengkritik tetap:

PiA said...

take it easy yarrrr u still got me ;D

siti nur dahlia said...

sya ingat sya je melalui hal tu....
kenapa ya.. dengan org lain boleh je dia senyum... tapi ngan kita sebaliknya... dr sya nak bersyakwassangka.. akhirnya saya undur diri n bekawan dengan sesapa yg sudi kawan ngan saya....

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com