CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Friday, August 7, 2009

macam2 ada....

aku sedar akan blog ku ini akan mule bersawang dan teros bersawang dengan jayanye kerana ketiadaan tuannya untok mengupdate kan nya...
ari ni jumaat,waktu sekarang pukul 7:08pm,baru bgun tido yg bape x lena xtau nape tp badan memang sgt memerlukan rehat yg sepatutnya..ati runsing,macam2 pk...


1.esok ada clas buat petama kali pada ari sabtu.
2.pk kt sorg yg mungkin xde hati perot!!!! @#$%^&*
3.daddy baru kol gtau kt klinik,mummy demam.. *nk balik ke xnk atu masih berdarah ni...sob3
4.assignment,sgt bnyk menanti...aduyai...

badan rase sakit2,rase nk demam pon ade..*plez jgn la demam
mood=xstabil

2 pengkritik tetap:

Peri PiA said...

Umi is Umi k...ur a bgi girl.

~LoVE PiNk~ said...

bweekkk...
saje jer nk rase pnggil mummy..
wakakakaka

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com