CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Friday, May 22, 2009

PeLiK TaPi BeNaR...:(

kejadian : block si03
masa : 6.45 pm
tarikh : 21hb mei 09


ermmm aku xtau ape nk ckp,tp serba salah tu ade gk laa..bnyk kot...
pikiran kacau tok beberapa jam ni...
adakah aku yg bersalah??atau..............???
kesimpulannye,bnde nk jadi..
peristiwa melenyek n dilenyek telah berlaku seperti yg tertulis di atas...
sebelom kejadian kami a.k.a fared,ekyn,eita,sarah...kami student yg berwawasan tinggi telah mngatur langkah untuk ke libry untuk memerah otak sampai berdarah dan masih lagi sedang berdarah akibat kesan dari memerah otak yg xde penghujung.....
jam telah menunjukkan hmpir menejah ke waktu maghrib, asar lak blom ditunaikan so kami mengmbil keputusan tok benti memerah otak yg dah berdarah2 dan membawa diri masok ke perkarangan hostel yg nyaman,aman dan damai..
tibe di guard...............................

rid: alamak weii,kunci xde la nk masok umaa...xpelaa kyn,drop i kt pejabat ostel..later i walk la go back home.. ngeee:D
ekyn: yekee,ohh ok....(fared turun di block sc06)

kemudian aku teruskan perjalanan ke sc03...

..........................................................................................................................................................................

sampai sc03.....

sara: ok thnx...
ekyn: ur most wec....

agak da lame benti,aku pon lepaskan brek perlahan2...ingtkan sarah da setle sume...

tiba-tiba.........................................................

(keadaan cam jerit skit) ekyn,undur......kaki....cm 2 laa, aku da gelabah tyme 2 so xbape nk focus...(aku da panik) ntah asal ttbe aku cam BLUR n jdi BODOH giler...pedal brek da xtau,myk pon same...so aku jadi gelabah giler,sampai xtau nk wt ape..gear pon xtau nk wt cmner...then nk dijadikan cite aku kedepan..so aku telah melenyek kaki sarah....(i'm so sorry) bnde berlaku sekelip mate...seyes xsgaja..:(

aku dgn perasaan bersalah balik ke block kesayangan...tp tgn dgn pntas menghantar sms....

ekyn: ok x??sory n ape ntah lagi lupe laa..tyme 2 kaki sume still shaking...
sarah: huhuhuhu,skt sgt....:(
aduhh,aku da rase giler bersalah...
then aku pon ajak die g klinik sume...alhmdulilah,doc ckp ok jer...sehari dua ok laa..hopefully...


p/s=andai aku bersalah seribu kemaafan dihulurkan....semoga cepat sembuh...accident yg tidak disengajakan.....:( :(

2 pengkritik tetap:

"PiA" si Peri Perasan said...

Astarfirullahalazim u lanyak kaki ank org...abah tau hbs u ha3..nsb baik xde pape.

p/s-pakai kad MJ ke jumpe doktor?hahaha!

~LoVE PiNk~ said...

alaa..bnde nk jadi..bukan sgja..
lain la sengaja..ermmmm

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com