CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Sunday, December 20, 2009

GiGiL SiOttt...=(

bnde ni sume jadi malam selase ari 2, aku n 2org mber baik ku keluar membeli dan membelah ke hypermarket berdekatan..

dalam kol 8 kami bergerak dari kolej 'menuju ke destinasi heyaaaa'http://emo.huhiho.com

pas beli barang2 ktorg teros je gerak balik hostel,al maklum la sok nk gerak g jln2 pagi2 bute so ingt nk balik tido cepat laa..http://emo.huhiho.com

tp b4 balik ktorg nk g mkn dulu,perot masing2 lapar bangat..so g la cari kedai makan jap n mkan2...n thnx to EITA cz belanje kami mkn mlm 2..kenyang giler..yummyhttp://emo.huhiho.com

pas da kenyang kami pon teroskan ke keta tok teroskan perjalanan balik ke kolej,sebelom masok keta sorg ari kami ckp,"weh,kejap2 ade msg ni dari ****"lepas ktorg da bace sume then baru la gerak balik..http://emo.huhiho.com

dalam perjalanan aku la yg dok bnyk ckp,mber 2org pon jadi pendengar yg setia..thnx ea my dear dok dgr kisah benar dari aku..hehehehehttp://emo.huhiho.com

tgh aku dok cite syok2,tetiba aku nmpak satu kereta wira dari sebelah jalan tetiba masok ke jln kami mase tu depan aku ade sebijik moto..tetiba2...PANG!!!!http://emo.huhiho.com depan biji mate aku...tergamam n sgt terkejot..badan aku da rase mengigil2 cz terkejot+takot..mber2 teros suh bnti keta tepi..http://emo.huhiho.com dan dorg dptkan org yg accident 2...

aku dgn langkah perlahan dan cube tok tenangkan diri g ke tempat kejadian..http://emo.huhiho.com Astagfirullah'azim

sampai je cna da ade 2 3 org kmpung dtg nk selamat kan mangsa2 kemalangan...tp ape yg penting,KERJASAMA...silap lak,ape yg penting mangsa dalam keta wira 2 cepat2 diselamatkan dan didapati 2org tercedera,n dorg dak kolej aku...driver die kawan kepada kawan aku..http://emo.huhiho.com

dalam keadaan kelam kabot aku pon tgk mangsa yg nek moto 2 lak,Ya Allah kesian nye dorg..sorg da xbermaya aku hnye nmpak die menggenggan rumput manahan sakit n sorg lagi masih leh berckp..tp malangnye bile ambulans sampai,salah seorg da meninggal...http://emo.huhiho.com

kejadian jadi depan mate aku,aku rase teramat bernasib baik,klu lah aku laju n cepat sesaat je kejadian 2 mesti jadi kt aku n kawan2..ape yg paling xleh bayangkan cmner la keadaan aku...syukur alhamdulilah Tuhan masih merlindungi aku..bile pk2 balik,ade hikmah msg yg kami bace kerana disebabkan 1 msg kami jadi delay tok teros balik kolej n bukan kami mangsa kemalangan tu...http://emo.huhiho.com

*pasni da serik nk kua mlm..klu kua yg penting2 jer..org kmpung kate jalan tu mmg da selalu ade acdnt n ini 1st time berlaku depan mate..

tempat kejadian=depan pondok polis pajam
masa=10++ malam

2 pengkritik tetap:

Peri PiA said...

syukur la xde ape,plz b safe.jgn kur mlm2 lagi

~LoVE PiNk~ said...

baek sis..;(

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com