CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Wednesday, June 8, 2011

jom layan...


haaaa,korang kenal x sape kt atas tue??ohh tu lah member2 i..aiceehh..xdala,dorg ni la pelakon yang dalam cite KUM KUM THE SERIES..perasan x sume cite filem atau drama dorg suke wt the series...ce tgk astro tu,bape bnyk the series dorg nak tayang...tp lantak la,kalau xminat usah tgok ea dak...aku melekat 1 cite ni jerk,kum kum...wee mule2 dgr die sebut kum kum cam seriau gak..selalu tgok2 pintu uma ade org ke x...hahahaha penakot upenya!!!k la arini cam nak cite sal KUM KUM THE SERIES coz malam tadi baru pas layan...:)

KUM KUM THE SERIES ni merupakan drama bersiri seram yang akan membuatkan kalian  tidak tido malam sebab cmner kalau tbe2 mak itam datang kt sebelah mau xpengsan...ngee~drama ini juga akan menghantui malam kalian pada setiap selasa,jam 10pm...pas tgok terus la belayar k sok kan nak keja..hehehe

ni lak nk cecite Sinopsis KUM KUM THE SERIES.....jengggg Mengisahkan Mawar (Marsha Londoh), seorang gadis yang kurang keyakinan diri dan sangat percaya akan dunia ilmu hitam. Mawar sangat benci terhadap seorang gadis yang cantik dan agresif bernama Shikin (Elfira Loy) kerana mereka berdua berusaha untuk merebut cinta seorang jejaka kampung yang tampan, sopan-santun dan berbudi bahasa bernama Yusof (Sharnaaz Ahmad). Pada satu hari, Mawar pergi berjumpa Mak Hitam (Didie Alias), seorang ahli sihir yang jahat untuk menjadikan dirinya lebih cantik dan menawan. Oleh kerana Mawar melanggar pantang, Mawar menjadi huduh,buruk dan dahagakan darah. Untuk memulihkan dirinya, Mawar terpaksa meminum 21 darah anak dara kampung dan juga menyiat kulit muke gadis sunti itu dalam masa 40hari jika Mawar ingin kembali ke wajah asalnya. Bermulalah pembunuhan kejam Mawar yang mementingkan diri sendiri demi menebus semula syarat yang telah dilanggarnya yang membuatkan Mawar kelihatan buruk dan huduh.eeuuuwwww


p/s : tp paling aku tertunggu2 bila cite ni abis,layan laa lagu nyanyian Marsha ni..."biar" jom pasang telinga sama2...syiiookkk 


3 pengkritik tetap:

syud@_ramli said...

hehehe.. kum kum.. takut la nak tgok.. hehehe.. btw.. dah cuba dah coolblog blue choral! yeaah! sedap!

si para para said...

ingatkan kawan hang tadi.baru nak tumpang glemer.hehe

~LoVE PiNk~ said...

para2-heehhe bleh jer nak tumpang glamor...hee

syuda-yey!!saya da berjaya promote..aduh teringin lak nk minum..

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com