CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Thursday, June 2, 2011

sabar ea kak..dugaan Allah..

masa tengah sedap2 menikmati santapan tghari tiba2 aku dikejutkan berita yang nenek kawan aku tengah kritikal kt hspital tg karang,eeemmm terus putus selera kami nak makan lagi2 tuan punya badan...katenya organ xberfungsi n darah dijangkiti kuman...sabar ea kak,dugaan Allah kebetulan  malam ni malam jumaat kita sedekahkan yasin ea..mudah-mudahan semuanya ok...

so aku pon  nasihatkan die ptg ni or pagi esok balik la kmpung jenguk.takot la kan ape2 jadi xmo nnty menyesal or xsempat nanty...sedih lak tgok die tdi,yelaa itu jer satu2 nya nenek yang die ade...semoga akak tabah ea walau ape pon jadi...insyAllah

p/s - time mood sedih2 cmni dengar lak lagu alyah aduhh layan jee....sob3 :'(




Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


3 pengkritik tetap:

Unknown said...

arap sume nye selamat kan

Sheherazade said...

semoga tabah

~LoVE PiNk~ said...

thx to all...

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com