CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Tuesday, March 6, 2012

update blog!! (^.~)

Assalammualaikum..
Hhmm agak lame xmenulis rindu lak nk menaip,harap2 kurus skit jari ni bnyak menaip..huhuhuhu..ari ni ari yg xmencabar langsung..dari pagi rilex jer xde bnyak sgt kerja..so aku ni macam makan gaji buta gk la untuk hari ni..agagaga aku xbersalah,aku dah tnye bos,ada kerja lagi x??die dgn slumbernya ketawa xdelaa..sume da setlle..tggu jela Siti buat invoice..aku pon ok jelaaa..buat2 la rajin tnyer offismate yg lain mane tau ade kerja2 yg boleh aku tlg..ade la kerja sikit2..xsampai mne minit dah siap..aduhh ape lag ink buat ni…aku dah buat abis rajin ulangkaji kerja2 aku sume..haaa ingt time skola je kena study tp tyme kerja pon kena..tuuuu dyaaaaaa…mentang2 la baru kena la sesuaikan diri dgn kerja baru…
Kepala aku ni dah naik teleng dok pusing tgk jam,rosak je jam kt ofis ni…lambatnya jam tu bergerak arini..aku da sabar nk tunggu pukul 6,mau pulang wooo…nk on9 fb naik muntah lak..da bosan dgn fb…nk delete xrety paling tidak aku ly deactive jer..jam…oooohhhhh jammm gerak la laju sikit..nnty cepat la aku balik…weee xsabar tggu 10minit lagi…sory la hari ni aku merapu je lebey…ni namenya xde keje…hhmmm

Nota kaki: xdapat kira bape banyak kali menguap..nasib baik lalat xde kt ofis ni..muahahaha

2 pengkritik tetap:

Cik Rose Cute said...

follow sini dear...

~LoVE PiNk~ said...

tq cik rose cute..folow u too..:P

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com