CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Friday, June 15, 2012

'Segmen : Sha nak edit gambar awak'


:biggrin::biggrin::biggrin: Assalammualaikum dan Salam sejahtera semua..:biggrin::biggrin::biggrin:

Hai,hari mood baik nak buat segmen setelah sekian lama xjoin..sebenarnya saya dah mim alif lam sin,mane tidak..asik kalah jer,yang terbaru ade lah 1 mini GA tue,penat mengarang ayat baikkkk punya, perah otak sampai berdarah-darah tapi akhir sekali nama saya..sedih giler!!!*padahal yg menang aku tengok biase jer,xtau la ape yg dipandang!!huhh aku bukan gila hadiah ke ape,tapi adil la sikit..ong xde tol..so sad :'( tisu plz...:roll::roll::roll:


 Btw,credit to Mrs.budubilis sebab mai singgah kt shout box ajak join..aku ikhlas masuk ni sebab nak sokong bloggers semua...

Macam biase la kan,nak join segmen mesti ade syarat,tunggu ape lagi moh la kita ramai join n usha2 sikit syarat2nya :-

1) Like Fanpage ni tau ::::> http://www.facebook.com/syascharyyna 

2) Pastu rajin2kan jari folow blog nie ----> Tuan Blog



3) Buat satu entry yang bertajuk 'Segmen : Sha nak edit gambar awak' dan tepekkan header yang ade gadis ayu berbaju purple ni sebagai banner .
4) Post link entry kat kotak komen, link entry bukan link blog yea :)

5) Tunggu keputusan..


ATT : KEPUTUSAN BERDASARKAN RANDOM.ORG . KALAU SIKIT JE YANG JOIN AKAN ADE KEJUTAN :)
Nota Kaki : hadiah yang menanti -------> dapat edit gambar bagi 20 pemenang sahaja..kalau menang nak edit gambar jadi Neelofa..hahahaha


 

0 pengkritik tetap:

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com