CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My Photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Thursday, January 10, 2013

HB to me ^_* ~

hai korang!! hari ini nak buat entry khas untuk diri sendiri.. selamat ulang tahun yang ke ...... pada saya.. hahaha xde keje kan wish birthday sendiri.. :p

alhamdulilah, syukur kepada Allah kerana masih memberikan aku nyawa sehingga ke hari ni..aku masih diberikan nafas untuk meneruskan hidup sebagai hambaNya..

kepada kawan2 yang wish tu, tQ sgt..mudah mudahan semoga ucapan anda membuatkan saya lebih bersemangat untuk terus berjaya..amin

credit to HH , rakan blogger yang sudi wish package lagu birthday kot..hahahaa tQ tau..tp nak adiah ley??hahaha ^_^

Nota Kaki : Zaman makin canggih,kawan2 sume wish pakai fb jer..xde lagi sms bertubi msuk di tengah2 mlm..huhuhu 

3 pengkritik tetap:

hazwan hairy said...

wahhh kenyit2 mata..haha..hepy birthday yg ke??? okeh semoga pnjg umur murah rezeki :-)

~LoVE PiNk~ said...

hahaahha tQ HH..

yang ke bape tu biar lah rahsia.. :p

Izza Sakura said...

hepy bday kak,maaf lmbt wish,hehe

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com