CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Saturday, April 20, 2013

Im Back! wee~~


holaaaa!! whatzup whatzup!! 

Lamenya xupdate blog,rindu sangat..tapi xtahu nak tulis ape,sorry babe! 
Mungkin aku ni dilahirkan bukan sebagai penulis,tp sebagai orang yang tiap2 hari kena pegang kalkulator..!! *bahahaha bunyi cengkerek..errr

Seriusly,semua benda dah berubah..sekelip mata dan sepantas kilat semua nya berlaku..ada sedikit kejutan budaya,tapi macam biasa..control macho haruss,hee bukan lah control ayuu..*wat muke kiut miut hihihihi

To be honest,sedikit sebanyak aku suka kan perubahan ni,,kadang kala sahaja aku rase sedikit tekanan..gooollllll!! *eh ape kena mengena..pheewwww

Azam lepas pilihan raya - nak update blog selalu!!  hahahaha jom layan industan..best ooo



Nota Kaki : Follower aku masih memfolow aku ker?? :( 




3 pengkritik tetap:

Daz Dazlaila said...

lamaaaaaa sgt tak namak kamu..

~LoVE PiNk~ said...

tu lah kan..rindu kita x??hahahaha

xde idea la skrg..otak tepu..:(

Topik said...

mari bersama ngeblog lagi...

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com