CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Friday, January 29, 2010

mau atau tidak??

ermmm sejak dua menjak ni,ramai di antara kalangan kawan2 aku sibuk menguruskan hal ehwal UPU..masing2 sibuk dengan daftar MUET,beli no PIN dan macam2 lagi...*all de best to all of u babe!!! http://emo.huhiho.com

sedangkan aku masih mencari-cari jalan yang lurus untuk aku meneruskan hidop sebagai manusia..ape yang aku hendak buat lepas ni????? http://emo.huhiho.com

  • open a business???*mane nak korek modal ek??
  • tidur sampai kiamat??* astagfirullahal'azim
  • kerja makan gaji buta??*nanti perot buncit :(
  • get married???*hik2...gatal lak..tolong garukan bule??
adakah mungkin aku meneruskan perlajaran??sesungguhnya perlajaran itu dituntut sehingga ke liang lahad..tapi aku sendiri tidak ada jawapan...aarrrggghhhhh biar masa yang menetukan semua itu..yang penting aku nak jadi orang yang berkerjaya..amiiinnnn http://emo.huhiho.com

ape yang penting.KERJASAMA!!!eh ape pulak,ape yang penting habiskan semester terakhir ini dulu sebelum membuat ape2 keputusan...http://emo.huhiho.com

go EKYN go....!!!!~muahahahahaha http://emo.huhiho.com

3 pengkritik tetap:

Peri PiA said...

ciayok! :P...jom wat biz on9 duit kite kan manyak =)),pas2 tu kje sambil blajar

MrS ShaHriL said...

cik ekyn xnk amik UPU gak ke...t leh smbg kat IPTA...mana taw kot2 kite jumpa kat IPTA...hihik..

~LoVE PiNk~ said...

pia-heheheh teringin gk cam 2..
mrs S-heheeh mmg nk mntk..tp muet blom amik laa..:( klu jumpe leh jlan2..hehehhe

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com