CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Saturday, January 23, 2010

sepi...:(

di sepi ini,aku mencari sinar mata mu...
ahahahaha ekyn jiwang...http://emo.huhiho.com
ermmm giler bosan minggu ini..semua tinggalkan aku, sedey sangat tau sebab aku duduk sorang2 dirumah...http://emo.huhiho.com
nak keluar macam malas,sekali sekala nak jugak duduk rumah jadi anak yang solehah...
tapi x ku sangka2,begini akhirnya...aku ditinggal berseorangan menghitung detik demi detik untuk aku belayar a.k.a zzzZZzzZzzZzzz http://emo.huhiho.com


*mood tidak stabil ketika ini..ape perlu aku lakukan untuk menghabiskan masa bersendirian?????????????..aarrrrgggghhhhhhh

3 pengkritik tetap:

Peri PiA said...

uhukz,ala syg i kan dah gi clubbing dgn ulast friday =))

~LoVE PiNk~ said...

huhuhuhu..
xpuas laaa g clubing ari 2..
muahaha
mmmmm...:(

~LoVE PiNk~ said...
This comment has been removed by the author.
 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com