CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Thursday, May 26, 2011

AAK????

ermmm da lame x menjenguk blog, kabare kawan2 sume..


aku xdela cite HOT sangat nak story kat korg sume cume nak cecite skit yang skrg ni musim sakit n aku org yg tergolong dalam kumpulan yang jatuh sakit...fuhh bape lame aku xdemam teruk cmnie...dekat seminggu aku demam...sampai naik lebam2 tgn ni kena cucuk amik darah...
.adoooiiiiii!!!!

tp ape yang aku pelik tu doc kate aku ok jerk xde ape yang sakit,ubt on-time aku makan..elok2 aku seorang yang xsuke makan ubat jadi baik la makan ubt walaupon nak termuntah2 dibuatnya...hasil dari asik kua masuk check darah bagai sume bebakul-bakul ubat aku dapat..eeuuuwwwww
ermm nape la ubat xdiciptakan manis an??hahax kalau x da lame aku jadi penggemar makan ubt....agagagaga :D

so agak2 sape yang memerlukan ubt sila tinggalkan pesanan selepas bunyi bippp...:)

haa ada lgi,disebabkan demam aku ni aku MC dengan sesuke haty jerk...AAK??bos nak buang aku buang laa aku pon da malas nk kerja jadi Kulicutive ni..huhuhuhu

tp alhamdulilah semua da pulih balik,cume skrg aku punya bibir pecah2 skit merah2 jerk cam pakai lipstick...ngeeee sekali tgk cam bibir negro lak...
auuuwwww sakitnya.....

p/s-ramai kate aku ni asik ketinggal zaman!!huhh AAK??aku bz la xde mase nk update blog aku...sory la kawan...huhuhuuh tp jgn jemu jadi folower aku ea..coz aku xpenah jemu jadi folower korg...:)

2 pengkritik tetap:

Sheherazade said...

marah nmpk,hua2

take care,bape byk mc?

~LoVE PiNk~ said...

mara arr..huhuhuh

da sihat da...

ermm 4 hari kesemuanya walaupon Doc xbgi...ponteng suda!!hahax

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com