CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Monday, May 30, 2011

eeeii besar!! besar!! besar!!! jerk aku tengok!!!

eeehhh ko ingt ko pakai baju stail 60an kau cantik???!!!tlg laaa,baju tido aku lagi cantik oke!!!kau ingt aku takut ko kaki bodek bos!!!AAK???g mamp** sama kau!!!ketiak pon berkerak ade hati nk wt muke ngan aku pagi2 kan...!!!sedar skit aku baru xtegur kau aritu dah buat muke sedih mintak tampar ni ko da mule kan!!!!aku ckp baik2 ko xrety ckp baik2 ker haa!!!eeii aku panas haty tol laaa!!!

eeeiiii aku memang bengang ngan ko da lme tau x!!ko tggu laaaa,aku dpt ofer mane2 mmg aku chow punya!!xkuase ak nk tgk muke ko yang bajet huduh tue!!!sume sama jerk,yang sekor aku dah tlg ko masuk cnie tp bajet bagus ngan aku kan...utang aku pon xmampu bayar nak berlagak ngan aku....!!!ko bajet ko dok atas ko bagus!!tau la aku ni kuli jerk,tp ingt aku bukan aku n budak2 ni wt keje ko pon xde gaji la tau x!!!sumenya AYAM!!!!aku mmg sabar dari dulu ni....ITIK betol laaa..!!!!!

p/s-pagi2 dah buat aku marah!!aku bukan suke2 nak kutuk org..tau diri pon xperfect..tp agak2 laaa,pagi2 dah spoil kan mood kita...buat plak muke bajet bgus depan kita...sape xmarah..!!huuhhhh istifar ekyn....hhhmmmm

3 pengkritik tetap:

Peri PiA said...

hmmmm,welcome to real world
saba...jgn baik ati sgt...wet tu pjm bagi i xper :D

lilypelangi said...

sabar ye ekyn . huhu

~LoVE PiNk~ said...

peri-huhuhu panas panas panas!!

lily-heheh thnx ea..

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com