CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Tuesday, May 10, 2011

dangers of soya-important 4 ladies..OMG!!!


I read the article that was sent to me by my IT Director, at first I thought this reads like a hoax email, but after doing some research I found out that this is actually true. I use soya products all the time, but after knowing all the facts I would ask everyone to stop using these soya based products.

Below are some links which I found that help explain the issues with soya.



Hhhmmmm ku sangka kan panas hingga ke petang tetapi hujan di tengahari aicehhh, aku mati2 ingatkan minum air soya ni sehat, tp rupa2 nya banyak kemudaratannya aishhh... kalau la aku tau dari zaman batu lagi aku xnk minum soya, em ni x asal singgah pasar malam mesti nak pekena soya... kalau x dari dulu da lame minum coke jer..ooppssss kencing manis lak nanty..hee minum air suam jer baik untuk kesihatan...


Dok bangga je diri coz suke munum soya dengan tiba2 x ku jangka ade lak suare2 halus memberi info kat aku soya xbaik kalau diminum terutama kepada kaum hawa..adeehhh sentap je kawan.. katenya xelok untuk kesuburan pompuan dan juga utk jantung, mudah dapat kanser dll...kalau rajin lagi,cari la info gunekan ujung jari anda okehhh....:) aku hanya memberi ape yang mampu je ea..ngee adioosss

haaa lagi 1,sal org kate time mengandung elok minum soya banyak2 tu sume dusta ok!! Xda makne nyaa soya leh putihkan anak bagai..huhuhu

2 pengkritik tetap:

Peri PiA said...

ketinggalan zame lagi,wakakaka

kalo nak ank putih,7 bln ke ats mnm air kelapa...orag ckp

wallualam

~LoVE PiNk~ said...

huhhhh....cbuk la!!

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com