CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Friday, May 27, 2011

hidup diselubungi kebosanan..ngee~

yuuhuuuu..arini dalam sejarah aku keja senang lenang jerk..xde bnde nk buat..hahax aku suke aku suke!!bos bz ngan meting so ape lagi goyang kaki la aku..arah itu ini jerk kt budak2....agagagaga sekali sekala jadi kejam syiokkk oooo....


dalam suasana sejuk ni tido pon sodap kan,tp mesti lah jawapannya xly...kang ade mulut2 longkang report kt bos mampus aku...huhhhh mulut bushuk!!!


adoiii ape la nak buat ni kan,keja kt cnie pon da boring...nk keje ape ni,adoyai..


untuk mengisi masa lapang n tggu jam 5.30 aku nak layan lagu wali band - Ya Allah..layan gk la petang2 dengar  lagu ni..hehheheh


mood : insaf 



Lirik Ya Allah – Wali Band



Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah


Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah


Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku
Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku



Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah


Ya Allah lindungilah diriku
Dari yang menjahati menzhalimiku
Ya Allah Kaulah Maha Segala
Engkaulah pelindung hidup dan matiku


Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah


Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah


Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku
Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku





p/s-dalam kesejukan aircon kt ofis ni, kepala otak yang berjambul ni tetiba pk makanan jer..ape nk makan balik petang nanty..ahahax



4 pengkritik tetap:

Peri PiA said...

bff lu, :D

~LoVE PiNk~ said...

huhhh...

lilypelangi said...

ade keje boring tak de keje pon boring . kann2

~LoVE PiNk~ said...

lily-hehehe aah...
tp elok ade keja boleh wt2 bz..hehehe

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com