CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Wednesday, August 8, 2012

Wordless Wednesday # serabot weh

 
Hi semua.. emm rasenya lame dah xhapdet! busy sangat sekarang ni..Bw pon kejap jer mane yg sempat..sowy semua,tapi nanti bile ade masa sikit saya Bw n comenta di blog anda ok? 

Hari WW so xleh banyak cakap..tapi cume nak luahkan isi perut macamana keadaan diri ni..hhmm aku mohon kekuatan dariMu..

 
 
Macam2 ade dalam kepala ni,sampai asik buat silap jer 2 3 hari ni..-_-
 
Ok,dah banyak menulis ni kang bukan WW namenya..
 
ok bai!

Nota Kaki : Alhamdulilah masih boleh bernafas pada 19 Ramadhan..

5 pengkritik tetap:

Kesuma Angsana said...

bawak2 bertenang dulu dik!

Bulan Syurga Firdausi said...

alhamdulillah panjang umur lg kan :) haah tgk pict tu pun da serabut heee

aisya said...

tenang2.. jangan serabut2.. =)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

bykkan bersabar ya semoga semua baik baik selalu ya

~LoVE PiNk~ said...

kesuma angsana : tQ so much..i'll try!!


BSF : alhmdulilah..hehehe tu lah kan..camtu la saya rase..


aisya : tQ..emm tapi dia ade je dalam kepala

MD : tQ MD bagi kate2 semangat tok saya

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com