CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Monday, July 16, 2012

Zikir Isnin ^_^





Hai semua. ape kabar? B-) harap semua yang sedang baca ni baik2 sahaja :) .. Hari ni hari isnin, hhmm sume mesti lemau jer kan..?;;) Ala2 biskut lemak Hup Seng dah masuk angin tue..hehehe =))

Jadi saya nak share 1 Zikir Isnin, tapi xsemestinye bace pada hari isnin je tau, hari2 pon boleh :-bd(:...Jom sama2 kita amalkan dan sharing maring kat sedara islam mana tau boleh lah hilang lemau tue sikit..pahala pon dapat,insyAllah <:-P
 
Nota Kaki : Selamat menempuh hari2 seterusnya dengan penuh semangat... =D>


7 pengkritik tetap:

✿dazZdaEng✿ said...

slmt ari senin

eh dah petang senin
hihihi

Kesuma Angsana said...

tq berkongsi yek

cendol said...

walaupun dah ptg,tetap bersemangat nih!! Ramadhan coming!kene semangat hari2!!

miss fluffy said...

nice sharing, jom kita amalkan^^

~~oOpEt~~ said...

jom kita amalkn bersama2 :D

~LoVE PiNk~ said...

dazZdaEng : hee selamat hari selasa..baru sempat nk balas..hik2


kesuma : hehehe sama2..untuk peringatan dir juga..:)


cendol : ohh bagus lah kan..alhmdulilah..

~LoVE PiNk~ said...

miss fluffy : TQ..hee btul tue..=)


oopet : indeed! hee :)

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com