CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Tuesday, May 4, 2010

i ♥ assignment damn much..!!!!

assalammualaikum dan morning to all my friends...happy tuesday!!!ngeee...

hari ini aku mendapat semangat untuk menulis entry hanya unutk mengatakan  i ♥ assignment damn much..!!!!

akan ku cium2 assignment ni,aku giler sayang kt ko...jangan bgtau siapa2 tau,rahsia antara kita...huhhhh

tgk laaaa,sampai aku hampir jagi giler disebabkan assignment..ohhhh tidak,aku tidak mahu tinggal di rumah bahagia itu..walaupon name die sedap,seperti sangat bahagia bila kita mentap disana,tp aku tak nak!!!!


semalaman aku tidak tidur untuk menyiapkan assigment..mau xlebam bijik mate aku ni..tp apakan daya,sebagai seorang pelajar yang berwibawa aku harus tempuh semua ni..betol x kawan2??

 huhuhuhu picture di atas menunjukkan yang aku nak tidur puas2 kalau dah hantar assigment ni...yeeppyyyyy lantak aku nyanyi sambil tidur ker,melopong ke,ada aku kisah..??ahahahaha

............................................................................................
2 jam kemudian.....

errrrrr.....

errrrrr....

errr........


okay guys! I'm suddenly lost of words! I don't know what to say!bubyeee....:)

mood = sleppy

6 pengkritik tetap:

Sheherazade said...

booooo,bau tapir wakakak =))

lap saya saimen?wa xcaya :P

~LoVE PiNk~ said...

huhuhu caya la babe!!!
huhuhu

NuMeeQah said...

hahaha gudluck laa wat assingment...hehehee
kdg2 sgt memeningkan n mentensionkan hihihihhih

gggirl said...

love asemen je???? love le diba sekali...hahahah

~LoVE PiNk~ said...

numeeqah-tu lah sgt2 penat+pening+tension n sume la wt asgmnt ni..

diba-heheheh ok diba,love u gk..hehehe

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com