CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Tuesday, May 11, 2010

sikit je lagi..

salam semua...

hari ini aku terasa akan jari jemari ku seperti ingin menulis..

walaupon kepala aku berasa kosong,ketandusan kata2 tetapi ingin juga menulis...

jadi,aku gagahkan jugak untuk menulis walau pon aku tahu semua ini akan membawa kepada perkara2 yang tidak diingini seperti merapu,gebang,merepek, dll...hik3

sebenarnya haty ini hancur dan luluh keranamu..oopppssss,kan dah cakap mesti merepek...silap,sebenarnya aku perlu menanamkan rasa sabar untuk sikit jer lagi,hanya untuk sebulan pastu hilang lah semua SAMPAH2 dalam kepala otak aku yang berjambul ni...ahahahahha

tapi,ape aku nak buat lepas ni??kawan2,ada idea x??aku bingung seribu bahasa...

aku hanya boleh manadah tangan untuk meminta agar aku diberi jalan yang lurus tanpa sesat di tengah jalan...

mudah-mudahan aku akan lebih bahagia dan berjaya dari sebelum ini...aminn

with love,

4 pengkritik tetap:

Liyka said...

banyak2 bersabar ye ekyn, sy doakn smoga kmu brjaya dan bahagia ..

~LoVE PiNk~ said...

terima kasih...
terharunya..
muah3..

Peri PiA said...

Amin

~LoVE PiNk~ said...

insyAllah...

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com