CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Monday, April 19, 2010

DeBaRAn Ku...

dag dig dug...

dag dig dug..
.

bunyi jantung dan organ2 dalaman aku....

haii kenapa ea??

ooohhhhh,sebab mid-term kurang lagi 3 hari...

tapi satu ape pon xde dalam kepala otak ni...

macam mane ni????TAKOTNYAAAA....!!!!!

hhhhmmmmmm,kenapa lah sem ni banyak sangat dugaan yang berat2 datang kat aku??

aku dah xlarat nak tempuh semua ni...

terasa ada batu besar terhempap atas kepalaaa....

tapi apa kan daya,terpaksa jua ku redah....

aku sentiasa berdoa agar Dia mendengar rintihan hambaNya ini...*insyAllah

aku mahu merehatkan diri + tido kerna sekarang ini jam menunjukkan 3.52am, esok masih banyak agenda yang perlu aku laksanakan...

sampai ketemu lagi...

byeee....http://emo.huhiho.com


*doakan kejayaan ekyn untuk mid-term yang akan datang ini....

6 pengkritik tetap:

Peri PiA said...

Amin

u ni pe kes ?uhuhu :|

~LoVE PiNk~ said...

huhuhu thnx...

ermmm...bnyk asgmnt lol..

wakakaka

sebelas said...

sabaq sabaq :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

~LoVE PiNk~ said...

hee baek cik sebelas...=)

Lan Bingka said...

ingatkan debaran nak kawin..ekeke

~LoVE PiNk~ said...

hahahha,kalau itu nnty org letak tajuk xcited..hik :D

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com