CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Tuesday, April 27, 2010

update...!!

aku ini wanita biasa..
bisa sakit kerana terluka dengan perbuatan mu..
ahahahha,siapa kah gerangan itu???
owh,mungkin tiada siapa2...

ish,apa aku merepek ni...

back to normal,ekyn ok2 jer buat masa sekarang..
tapi agak stress dengan bebanan kerja yang tidak penah nak habis..
ohhh,bilakah penderitaan ini akan berakhir??http://emo.huhiho.com
cepat atau lambat,aku harus redah jerk!!!

semalam paper yang bernama taxation telah habis aku harungi..
entah ape aku mencarut pon aku tidak tahu..
aku memang berserah jer ape jua keputusan yang keluar..
kalau aku lulus,syukur alahmdulilah...
tapi kalau tidak,aku dah bersedia untuk reset semulaa paper tersebut..sob;(http://emo.huhiho.com

* mood= keliru http://emo.huhiho.com

6 pengkritik tetap:

bungaLily said...

be strong! :)
go chaiyok!

Peri PiA said...

u xhbs2 keliru :P

hmm,kancil 3mth sudah ;(

Lan Bingka said...

yang dah lepas jangan fikir dah.. mudah-mudahan lulus..

~LoVE PiNk~ said...

peri pia-huhuhuhu da tu ckp la ngan abah!
bunga-hee thnx
lan-insyAllah..;(

MrS ShaHriL said...

ekyn reset paper????? ahaks...xpercaya le....xkan punya reset paper...mcm le i xtaw level u...

~LoVE PiNk~ said...

diba ni kan,mandai2 jer..
ermmm,klu da dekat mmg kena tarik pipi u..

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com