CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Wednesday, April 28, 2010

sedih tol..

uwaaaaaa, aku amat sedih.. sedih yang amat sangat. aku dah banyak kali berusaha. berusaha dan berusaha. tapi, masih lagi aku bersedih. sob3... seseorang? tolong aku hilangkan kesedihan ini???kerana pertolonganmu amat membantu...

aku sedih pasal aku tak dapat TIDUR dan secara langsungnya aku kena lah siapkan assigment yang berlambak-lambak ni,huhuhu... betul-betul sedih la weii. kalau la aku ni ada kuasa magic kan bagus? emmmm harapan la kan nak ade magic, errrr setakat letak nama kt blog ~pari-pari pagi~ boley laa..ngeeee

dan nasib baik la malam ini, aku betul-betul bersyukur sebab mendapat sedikit ketenangan jiwa untuk terus berpuisi..alahaiii gedix!!geli lah puisi bagai... oke laahh sekian sahaja untuk kali ini...adios!

*tiba-tiba mata aku macam mengantuk jerk...ekk,dan2 je kan cari pasal lak mate ni...^.^

mood = zzzZZzzzzz

13 pengkritik tetap:

MrS ShaHriL said...

meh tido kt diba meh...diba tepukkan...ahahahha....asemen tu xpyh wat...biar c2...

~LoVE PiNk~ said...

wahh,,syoknyaa..
nak!! nak!!

bh said...

best ape tak dapat tido? nikmati nikmat itu

bh said...

best ape tak dapat tido? nikmati nikmat itu

~LoVE PiNk~ said...

hee,best ker?nnty mate sembam..

hiro said...

jgn sedih..don't be sad.

✖sLap mE pLz!™✖ said...

alolo,, sian dy

Peri PiA said...

booo,wakaka :P
hmmm

Akif Mazlan said...

alah, x boleh tido pon sedih ker? hahahah

MrS ShaHriL said...

mata sembam dh xlawa dh kan....hehhehe

~LoVE PiNk~ said...

hiro-ehehehe thnx ea..
slap me-heheh cian kan,dodoikan leh x??hik3..
peri pia-majok arrr...
akif-sedey woo,xleh mimpi syok2..hahahha
diba-heheheh tau xpe kan..ahahah

NuMeeQah said...

chaiyok...!! for assign...

~LoVE PiNk~ said...

thank you numeeqah..muah3

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com