CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Monday, April 30, 2012

sudah cukup sudah..



 






 

kali ni aku nak menulis lebih kurang macam luahan hati,isi perut,usus dan sebagainya.. sapa xnak baca sila tekan pangkah..biar aku meroyan sorang2 dekat blog aku ni..aku nak menulis jugak sebab rase berat sangat kepala ni,mungkin ada batu konkrit agaknya terapung-apung kat atas kepala ni..sikit je lagi nak kena jambul..hik2

 entri yang bakal aku tulis kali ni boley dikatakan juga sebagai entri aku ada krisis,masalah jiwa dan mental,aku pon xtau nk watpe lg, kadang2 rasa nak giler pon ade..masyAllah parah tue..kadang2 aku tertanya2,kenapa lah aku diuji sebegini?berat sangat ujian ni,aku xsekuat yang Kau sangka..tapi apa2 pon aku kena kuat.. 

kalau lah masih ada fb boley la jugak aku meroyan ke menyalak dalam fb tue macam setengah2 orang yang melepaskan kentut di tepi tangga huhu..apakan daya,bukan sifat aku untuk menunjuk kesedihan,kegembiraan mahupon yang lain2..cume dalam blog ni sahaja tempat aku menulis,atles aku rase tenang walaupon aku tahu itu cume sementara..sekurang-kurangnya aku boleh menikmati sangat bahagia itu..hmm aku sebenarnya bingung,benda dah pon jadi kan.. mybe aku yang salah dan boley jadi slh dia. tp pengakhirannya aku xtau,dan jawapannya......

sudah cukup cukup sudah,
cukup sampai di sini saja,
daripada hati tersiksa,
lebih baik ku pergi saja,

Nota Kaki : mulakan hari esokmu dengan senyuman walaupon itu hanyalah senyuman palsu..:) tumpang bahu...sob2 :'(
papai~ 
 



 



3 pengkritik tetap:

Outdoor furniture Adelaide said...

Hello...

Visiting here again..

Peri PiA said...

ko kenape?

~LoVE PiNk~ said...

peri pia - bluekkk..

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com