CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Tuesday, May 15, 2012

Selasa yang Lambat ..

Assalammualaikum..

Hari ni dah masuk hari selasa, rasenya hari ini jam berdetik dengan lambat sekali..mungkin kerana kekurangan kerja jadi aku rase jam kat ofis ni cam rusak..adessss cepatlah petang xsabar nak balik ni...hehehe

Hari ni juga masuk hari kedua berpuasa ganti...:cool: sebelum ni nawaitu dah ade tapi buatnya idak,dan akhirnya aku nekad untuk berpuasa juga mane tahu kalau2 leh slim river kan kan..tapi niat sebenar aku ingin berpuasa untuk melangsaikan hutang kepadaNya..insyaAllah

Semalam pengalaman berpuasa sangat mencabar,saya tak tahu mungkin sebab cirit-birit ke + puasa nak pengsan rasanya, kaki-kaki, kepala lutut habis mengegel..penat, lesu rasenya..tapi hari ni alhamdulilah bersemangat sikit..mudah-mudahan sampai ke petang..amin

 
Nota Kaki : In my mind ; i need vacation or rest day beside rest day on weekend....huhuhu

5 pengkritik tetap:

Ayu Iman said...

insyaallah hari ini awk dpt puasa sampai ptg...biasa awk dugaan..kite pun lom abes ganti puasa juga byk ari juga laa..insyaallah lepas ABC nty nak ganti puasa tue =)

~LoVE PiNk~ said...

insyAllah...

tq ayu iman...

sama2 la kita berpuasa ea nty..hee

Ayu Iman said...

insyaallah...klo tiada halangan..

~~oOpEt~~ said...

insyAllah :) xlama dh nk ramadhan.. kna ganti cpt2 :)

~LoVE PiNk~ said...

ayu iman - hee insyAllah

oOpEt - betul tue..melatih diri gk ni...hee :)

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com