CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

AbOuT mE..(eKYn)

My photo
sG.BuLOh...., SeLaNGoR, Malaysia
AssALaMmUaLAiKum.. hello,hyee...My NaMe EkyN a.k.a Pari-Pari PaGi.. I'm 23 YeARs oLD,WoRking in 1 SMaLL Co. as a AdMiN CLeRk iN FiNaNCe..huhuhuh TaLKaTive person,KaDaNg2 jE PeNdiAm...sOMeTiMe EMoSiONaL, DuN kNow Y...agagagaga SaYa XsOmBUnK,Tp KLu Bz SaNgaT,SyA XdAPAt NaK MeMBaLaS KuNJuNGaN AnDa..;)

My Followers

Thursday, May 31, 2012

Welcome June ^^

Assalamualaikum dan selamat tengah hari rakan2 blogger..
Korang dah lunch ke??kalau belum pandai2 la g cari makan oke..hehehe
Syukur alhamdulillah aku masih lagi meneruskan puasa untuk hari yang kesepuluh..
Aku tengok ramai yang puasa lagi2 pada bulan rejab ni..
Jom la kita sama2 puasa.. :D :D :D
Hari ni teringin rasanya nak berbuka puasa dengan nasi kerabu.
Mungkin kerana aku ade darah belah2 kelantan sebab itu la suka makan nasi kerabu..lalaalala~
Tengok orang lain makan lunch xsabar nak tunggu buka puasa, Ya Allah kuatkan imanku..insyAllah

sumber : google
  
Nota Kaki : Today is the last day of  May in 2012.. May, you did gave me a great moments in my life. Thanks a lot.. However, you still can’t give me a peaceful..:’) Now, I’m hoping on June.. 

5 pengkritik tetap:

Sally Yatiey said...

Nampak sedap nasi kerabu. Saya belum pernah makan nasi kerabu lagi. hehe :D Selamat berpuasa :)

~LoVE PiNk~ said...

heheheh sedap..cube laa..hehehhe

tQ dear..

Ruziawati Yusof said...

hi dear.. tq singgah ke blog akak.. selamat berpuasa.. berapa hari lagi nak kena ganti tu? :-D

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

nasi kerabu mmg sdap...;)

~LoVE PiNk~ said...

RUZIAWATI : hee wec..tQ ea akak..saya dah habis ganti alhmdulilah..skrg nk wt yg sunat isnin khmis..

kaisara : yum2..sedap kan..slurrpppp

 
Copyright© All Rights Reserved ekynyoana.blogspot.com